فروش توله سگ آپارتمانی که  یکی از شیرین ترین موجودات این دنیا هستند. دقیقا به خاطر همین ظرافت نیاز به مراقبت بیشتری دارند. توله سگ ها بهتر است تا دو ماهگی فقط از شیر مادر یا شیر خشک مخصوص سگ استفاده نمایند. شیر گاو یا سایر شیر های پاستوریزه اصلا برای سگ مناست نیست.

برای خرید وفروش توله سگ آپارتمانی به برخی از موارد توجه کنید به عنوان مثال این سگ ها نیازمند برخی از وسایل هستند اسباب بازی نیز برای سگ ها بسیار جذاب است. توله سگ ها وقتی خواب نیستند فقط بازی میکنند. به همین علت داشتن اسباب بازی که مناسب سن او باشد می تواند در تقویت حس شکار و پویایی او بسیار مفید باشد. جهت مشاهده اسباب بازی سگ  اینجا کلیک کنید.

فروش توله سگ آپارتمانی

باید دقت داشته باشید اگر میخواهید سگ سال های میانسالی و پیری خود را دور از بیماری های رایج سگها به سر ببرد باید از همان ماه های اول به تغذیه آن اهمیت دهید. استفاده از غذای خشک توله سگ به دلیل داشتن پروتین زیاد بسیار ضروری و مفید است. ضمنا میتوانید از مکمل های تغذیه ای نیز استفاده نمایید.

فروش توله سگ آپارتمانی و انتخاب نژاد سگ

در هنگام خرید وفروش توله سگ آپارتمانی به این نکته توجه کنید که  هر یک از نزاد های سگ دارای خصوصیات رفتاری، فیزیکی، اقلیمی   مختص خود میباشد.با توجه به اینکه تا کنون بیش از ۳۰۰ نژاد مختلف سگ موجود است پس انتخاب نژاد مناسب کار آسانی نخواهد بود.

برای خرید وفروش توله سگ آپارتمانی نژاد مناسب ابتدا باید دقت کنید که هر نژاد با وضعیت و شرایط زندگی شما رابطه مستقیم دارد.به عنوان مثال شما نمیتوانید یک دوبرمن را برای آپارتمان کوچک خود انتخاب کنید چون این نژاد به فضای کوچک آپارتمانی تعلق ندارد.

فروش توله سگ آپارتمانی و تربیت یک توله سگ

در هنگام فروش توله سگ آپارتمانی این نکته را در نظر بگیرد که یک توله سگ طی چند ماه اول زندگی نیاز به مراقبت دائمی دارد.

شما باید هر چند ساعت یکبار (حداقل) او را برای اجابت مزاج بیرون ببرید. همچنی باید از امنیت آن‌ها مطمئن شوید و مرتب آن‌ها را برای پایه گذاری یک رفتار مناسب به کلاس‌های آموزشی ببرید.اگر در منزل کار کرده یا برنامه انعطاف پذیری دارید، انتخاب یک توله سگ برای شما مناسب است. در غیر این صورت، انتخاب یک سگ بالغ تربیت شده را مد نظر قرار دهید.

فروش توله سگ آپارتمانی و قیمت آنها

هرچند هردو سگ بالغ و توله سگ مخارج  زیادی دارند اما قیمت یک توله سگ اصیل به مراتب از یک سگ بالغ بیشتر است.

اگر درفروش توله سگ آپارتمانی قیمت برای شما اهمیت دارد، سگ‌های واگذار شده را در نظر داشته باشید.این سوالات تنها اندک سوالاتی هستند که باید قبل از گرفتن سگ بالغ یا توله سگ از خود و خانوادتان بپرسید.

همچنین تجربه تربیت یک سگ، وضعیت حال و آینده خانواده خود و سطح فعالیت اعضای خانواده خود را در نظر بگیرید.به خاطر داشته باشید که توله سگ‌ها دوست داشتنی هستند، اما بسیاری از سگ‌های بالغ نیز به دنبال خانه میگردند!

فروش توله سگ آپارتمانی

اگر به دنبال جایی هستید که بتوانید امور مربوط به فروش توله سگ آپارتمانی و خرید توله سگ ارزان را در آن با اطمینان انجام دهید، هفت طوطی می توانید بهترین پت شاپ برای شما باشد. فرقی ندارد که به دنبال سگ های آپارتمانی و عروسکی هستید یا برای ویلا و یا خانه خود یک سگ گارد و نگهبان می خواهید، می توانید انواع امور به خرید و فروش توله سگ آپارتمانی را در پت شاپ آرشاپت انجام دهید.