قیمت خرگوش لوپ :خرگوش های لوپ که جزو جوندگان اند و حیوانات بسیار زیبا و بازیگوش و البته باهوشی اند تغذیه ی عمده ی آن ها از یونجه می باشد طول عمر آن ها حدود ۱۶ سال می باشد و بسته به نژاد قیمتشان متفاوت است آن ها علفخوارند و بسیار زود آمورش می بینند و بسیار با هوشند و بعد از مدتی حتی دیگر از محل زندگی خودشان فرار نمی کنند و مانند سگ یا گربه می توانند آزادانه زندگی کنند و قادرند یاد بگیرند که کجا دست شویی کنند و نسبت به اسم خود واکنش می دهند بهترین غذا برای آن ها یونجه و غذا های شرکتی می باشد.

این خرگوش های زیبا جزو اصیل ترین و زیبا ترین نوع خرگوش های مینی لوپ هلندی لاین هد هستند آن ها وزنی نزدیک به ۱٫۲ کیلو گرم می گیرند و از لحاظ اندازه نیز به اندازه ی یک بچه گربه می باشند.

 قیمت خرگوش لوپ و طول عمر و وزن خرگوش

طول عمر این جوندگان باهوش حدود ۱۸ سال نوشته شده است که البته لازم به ذکر است با توجه به تجربه ی این مجموعهدر تکثیر نگهداری و پرورش این گونه خرگوش ها , آن ها حدود ۱۲ سال طول عمر واقعی دارند.این در صورتی است که وزن لوپ ها حدود ۳ تا ۵ کیلو می باشدخرگوش ها هیچگونه بیماری مشترکی با انسان ندارند

هوش خرگوش لوپ و قیمت خرگوش لوپ


این جوندگان باهوش و زیبا بسیار باهوش هستند بسیار آموزش پذیرند آن ها نسبت به اسم خود واکنش نشان می دهند و جای دست شویی خود را یاد می گیرندخرگوش های مینی لوپ هلندی در سن بلوغ حتی شما را کامل می شناسند و به دنبال شما می آیند و به راحتی می توانید با آن ها در خیابان قدم بزنید

 قیمت خرگوش لوپ و هزینه نگهداری

هزینه نگهداری خرگوش ها بسیار پایین می باشد

آن ها کاملا بی صدا می باشند و از این رو یک حیوان خانگی پر طرفدار به حساب می آید

از لحاظ کلی این پستانداران یکی از باهوش ترین جوندگان دنیا هستند

همین باعث شده که این جانداران به حیوانات خانگی تبدیل شوند این جوندگاان در کل دنیا نگهداری می شوند.و می توان گفت که قیمت خرگوش لوپ برای بیشتر افراد مناسب است.

فعالیت بدنی وقیمت خرگوش لوپ

خرگوش های وحشی حیوانات فوق العاده فعالی می باشند. آن ها می دوند و یکدیگر را دنبال می کنند تا طبقه ی اجتماعی خود را در سطح بالایی قرار دهند، از دست شکارچیان فرار کرده و به دنبال غذا میروند. اگر یک خرگوش بدون فعالیت کافی باشد، مشکلات سلامتی یا بیماری برایش به وجود خواهد آمد. خرگوش های غیرفعال اغلب دچار چاقی می گردند و در نتیجه مشکلات قلبی و عروقی، فشار بر مفاصل و ستون فقرات به وجود می آید.

همچنین خرگوش هایی که فعالیت کافی نداشته باشند، استحکام استخوانی ضعیفی داشته و عضلاتشان خوب پرورش نخواهد یافت. عدم فعالیت های بدنی ، چاقی و همین طور مشکلات گوارشی برای خرگوش ها به دنبال دارد.اگر خرگوش شما روزانه به مدت دو ساعت اجازه ی فعالیت داشته باشد، تمام مشکلات ذکر شده قابل پیشگیری می باشند. این خرگوش ها شاداب تر می باشند و کمتر به مشکلات رفتاری مبتلا می گردند.

نکته مهم در مورد خرگوش لوپ

برای بچه هایر خیلی کوچک هرگز خرگوش نگیرید آنها اسباب بازی نیستند.

بچه های کوچک نمیتوانند از آنها بخوبی نگهداری کنند.

خرگوشها بسیار ظریف و حساس هستند و به مراقبت ویژه ای نیاز دارند.

اغلب ترشحات خشک شده در گوشه ی چشم خرگوش ها مشاهده می گردد. جز در مواردی که این میزان زیاد باشد، جای نگرانی نخواهد بود ( اگر ترشحات زیاد بود فورا به دامپزشک مراجعه کنید تا زمان از دست نرود ). با دستمال تمیز مرطوب و یا با گوش پاک کن و با دقت فراوان این قسمت را تمیز نمایید.

هیچ گاه خرگوش را حمام نکنید. اگر بدن خرگوش کثیف و آلوده شد، ابتدا او را برس بکشید تا گره ها باز شوند و شاید قسمتی از آلودگی توسط مو های روی برس جدا شود، سپس حوله و یا دستمال نرمی را کمی خیس نمایید و به آرامی روی بدن خرگوش بکشید و در پایان نیز دوباره با شانه ی نرمی بدن او را شانه نمایید. خرگوش ها به آسانی دچار سرما خوردگی و عفونت های سیستم تنفسی می گردند و حمام کردن آن ها باعث بیماری های جدی خطرناک و در نهایت مرگ آن ها خواهد شد.

خرگوش لوپ  نیاز به پیاده روی دارد، بنابراین اجازه دهید که در اطراف فضای امنی در خانه بگردد. با دقت مراقب خرگوش باشد، ممکن است به طور تصادفی سیم‌های برق را بجود. خرگوش را دور از دیگر حیوانات خانگی و هر گیاه لامپ مانند مانند نیلوفر و ازالیا (اگر خورده شوند برای خرگوش سمی هستند) نگه دارید.

قبل از خرید خرگوش لوپ حتما در مورد قیمت خرگوش لوپ پرس وجو کنید.

تعامل و عشق ورزیدن

کسانی که در مورد چگونگی بزرگ کردن یک خرگوش لوپ، نگران هستند، باید بدانند که این خرگوش‌ها بسیار اجتماعی هستند و تمایل زیادی دارند تا با شما بازی کنند. شما باید با آن‌ها صحبت کرده، بازی کنید و برای یک دوره زمانی کنارشان باشید، در غیر این صورت آن‌ها بسیار تنها می شوند. خرگوش ها دوست ندارند بلند شوند، اما اگر می خواهید این کار را بکنید، آن‌ها را از راه درست بلند کنید. برای این کار یک دست در پشت پاهای جلو و  دست دیگر در پایین لگن خرگوش قرار دهید. اگر نمی‌توانید برای خرگوش لوپ خود وقت بگذارید و مجبورید او را برای مدت زمان طولانی تنها بگذارید، یک خرگوش لوپ دیگر بگیرید تا با یکدیگر سرگرم شوند.