قیمت جوجه طوطی کاسکو : جوجه طوطی کاسکو پرنده‌ای محبوب در کشورهای خاورمیانه و بسیاری از کشورهای دیگر جهان  می باشد علت محبوبیت این پرنده قدرت سخنگویی و تقلید صدای این پرنده  است که می‌توان گفت این پرنده بهترین پرنده تقلیدکننده صدا در جهان محسوب م شود که به راحتی می‌تواند بیش از صدها واژه را به خاطر بسپارد و تکرار کند و با این کار باعث خوشحالی صاحبان خود گردد.

خرید جوجه طوطی کاسکو

کاسکوها حساس به سرما و حتی گرما هستند بنابراین محل نگهداری ا آن ها بسیار مهم است. حتی گذاشتن آن‌ ها کنار آشپزخانه به خاطر طبخ غذا و پیچیدن بوی غذا در خانه ممنوع است.

به همین دلیل نگهداری از کاسکو صبر و دقت زیادی می خواهد. کاسکوها علاوه بر این حساسیت پرندگان حساس و عاطفی نیز هستند. آن ها ترجیح می دهند دور از چشمان شما غذا بخورند. به همین خاطر اگر مدام به جوجه کاسکو زل بزنید و آن را تماشا کنید در کاسکو حالتی از ترس پدید می آید که موجب قهر و بی غذایی پرنده می شود  ارتفاع قفس کاسکو از زمین باید حداقل یک و نیم متر باشد و ترجیحاً قفس آن ها در جای پر رفت  آمد خانه قرار نگیرد.

شرایط لازم برای پرورش کاسکو

در بین خانواده طوطی ها، کاسکو به عنوان محبوبترین آنها در بین مردم شناخته شده است. این پرنده زمانی که جفت خود را پیدا می کند شروع به جفت گیری و تولید مثل می کنند. شما به عنوان پرورش دهنده این پرنده خاص نیاز دارید تا آگاهی های لازم در این باره را کسب کنید. در ابتدا یک اصل مهم را یادآوری می کنم اگر قصد دارید این پرنده یک همدم خوب باقی بماند باید به آن احساس امنیت دهید پس بهتر است به مطالعه در باره شرایط زندگی آنها بپردازید که بنده در این مقاله سعی کردم موارد مهم و اساسی را مد نظر قرار دهم.

قفس کاسکو وقیمت جوجه طوطی کاسکو

کاسکو یک پرنده بازیگوش است و نیاز هست برای آن یک قفس نسبتا بزرگ ( ۹۰ تا ۱۲۰ سانتی متر ) آماده کنید تا بتواند در آن احساس راحتی کرده و به بازیگوشی مشغول باشد که در غیر این صورت احساس ترس و افسردگی در زندگی او تاثیر خواهد گذاشت.جنس میله های قفس هم بی تاثیر نخواهد بود چرا که این پرنده عادت دارد با منقارش از میله های قفس بگیرد و جهت حرکت خود را تنظیم می کند .

تغذیه کاسکو و قیمت جوجه طوطی کاسکو

آیا می دانستید تغذیه از مهمترین اصول نگهداری از کاسکو می باشد ؟ اگر کاسکو ها غذای مورد نیاز بدنشان را تامین نکنید آنها را دچار سوء تغذیه می کنید. جالب است بدانید که این امر در قدرت یادگیری و حرف زدنشان تاثیر خواهد گذاشت و شاید هرگز حرف نزنند. میوه های هسته دار ، آجیل های خام مثل بادام، پسته ، فندق و گردو و تخم آفتابگردان ، غلات و سبزیجات از غذاهای محبوب این پرنده است.

نشانه های جوجه کاسکو سالم و مناسب

١ ) داشتن چشمان براق و عاری از ترشحات

٢ ) داشتن سوراخ های بینی با حداقل گشادی و عاری از ترشحات

٣ ) داشتن پرهای کامل و نداشتن علایم پرکنی

۴ ) داشتن مدفوع غیر آبکی و مناسب از لحاظ رنگ و قوام

۵ ) نداشتن هر گونه عیب در پاها ، پنجه ها ، بال ها ، منقار و دیگر نقاط بدن

۶ ) نداشتن علایم تنگی تنفس

خرید جوجه طوطی کاسکو

رفتار ها کاسکوو قیمت جوجه طوطی کاسکو

طوطی های کاسکو بسیار باهوش اند و اغلب قادر اند صدا های زیادی تقلید کنند(مانند صدای زنگ تلفن) و حرف بزنند!

این نوع پرنده به دلیل هوش بالایی که دارد به سرعت به صاحب خود وابسته میشود و در صورت بی توجیه صاحبش به او ممکن است گوشه گیر و حتی مریض شود

تکثیر و پروش کاسکو

اگر تمایلی به پرورش و تکثیر آن دارید نیاز است که نر یا ماده بودن پرنده را تشخیص دهید، همینطور اگر می‌خواهید پرنده جدیدی را با او هم‌خانه کرده و از تولیدمثل جلوگیری کنید.

به صورت فیزیکی هیچ راهی برای تشخیص جنسیت وجود ندارد، اما برخی مشخصات وجود دارد که نرها را از ماده‌ها جدا می‌کند. اگر نیاز به تشخیص دقیق دارید باید به دامپزشک متخصص پرندگان مراجعه کرده یا تست DNA انجام دهید. این تنها راه برای تشخیص درست و کاملاً مطمئن جنسیت پرنده است

جوجه هایی با چشمان طوسی رنگ و نوک پرهای دم به رنگ تیره انتخاب مناسبی هستند . جوجه های چشم سیاه و چشم دودی نیز از لحاظ قابلیت یادگیری مشابه جوجه های چشم طوسی هستند ولی مقاومت آن ها نسبت به بیماری ها کمتر و امکان تلفات آنها بیشتر است بنابراین خیلی بیشتر نیاز به مراقبت نسبت به چشم طوسی ها دارند .

عده ای هستند که در میان انواع حیوانات خانگی به دنبال پرندگان هستند؛ مثل خرید یک جوجه طوطی کاسکو. امام برای خرید یک جوجه طوطی کاسکو، باید به چه نکاتی دقت کنید و باید از کدام پت شاپ قیمت جوجه طوطی کاسکو را جویا شوید. در پت شاپ هفت طوطی ما بهترین و ارزان ترین قیمت جوجه طوطی کاسکو را به شما ارایه می کنیم ضمن آنکه همه حیوانات با اصالت و مدارک هستند.

قیمت جوجه کاسکو

قیمت جوجه طوطی کاسکو

اگر شما هم به دنبال قیمت جوجه طوطی کاسکو می گردبد و می خواهید برای اطلاع از قیمت جوجه طوطی کاسکو بهترین پت شاپ را پیدا کنید می توانید به ما اعتماد کنید.  اما همیشه پیدا کردن ارزان ترین قیمت جوجه طوطی کاسکو  با چالش هایی همراه بوده است؛ شما باید قبل از هر گونه اقدام برای خرید جوجه طوطی کاسکو تحقیقات لازم را انجام دهید و در نهایت بهترین و ارزان ترین قیمت جوجه طوطی کاسکو را پیدا کنید.