خرید اینترنتی حیوانات خانگی

خرید اینترنتی حیوانات خانگی یکی از روشهای جدید و راحت برای خرید حیوانات خانگی و لوازم حیوانات خانگی محسوب می شود.همچنین خرید اینترنتی حیوانات خانگی مرجعی برای بررسی، مقایسه و انتخاب کالاهای مورد نیاز برای نگهداری، آسایش و سلامت حیوانات خانگی دوست داشتنی است.

 

 

در خرید اینترنتی حیوانات خانگی شما می توانید غذای سگ، غذای گربه، غذای خشک سگ ، غذای خشک گربه ، کنسرو و پوچ سگ ، کنسرو و پوچ گربه ، انواع تشویقی سگ ، انواع تشویقی گربه ، غذا و داروی تقویتی و مکملهای غذایی مخصوص سگ و مکملهای غذایی گربه ، لوازم بهداشتی مانند خاک بستر گربه و شامپو ، پوشاک و لباس، قلاده سگ ، اسباب بازی ، جای خواب گربه ، جای خواب سگ ، غذای گربه ارزان ، غذای سگ ارزان ، غذای گربه حمایتی ، غذای سگ حمایتی است.

 

وسایل مورد نیاز که از خرید اینترنتی حیوانات خانگی می توان تهیه کنیم

برخی از برندهایی که شما می توانید برای حیوانات خود از خرید اینترنتی حیوانات خانگی خریداری کنید عبارتند از محصولات رویال کنین ، هپی کت و هپی داگ ، محصولات شرکت فارمینا شامل برندهای فان کت ، فان داگ ، ان اند دی ، ماتیس ، سیمیائو ، سیبائو ، محصولات دکتر کلادرز ، محصولات شرکت بویتال شامل بوی کت ، بوی داگ ، داگلند ، لئوناردو ، بلکاندو ، آنی ویتال ، محصولات بیزتیس و کربل ، محصولات کروچی ، فلکسی ، نوتری ، ساویک ، هاگن و سایر برندهای معتبر و جهانی است.

در خرید اینترنتی حیوانات خانگی شما می توانید لوازم حیوانات خانگی، دارای کالاهای متنوع برای انواع حیوانات خانگی شامل انواع نژاد سگ، گربه، خرگوش، همستر، خوکچه هندی، انواع طوطی، عروس هلندی، مرغ مینا، قناری را به راحتی خریداری کنید.

 

ارائه کالای وسایل سگ شامل ( غذای سگ ، تشویقی سگ، باکس حمل سگ، پوشاک سگ، قلاده سگ، اسباب بازی سگ، ظرف آب و غذای سگ، جای خواب سگ و بهداشتی سگ)

ارائه کالای گربه(غذای گربه، تشویقی گربه، باکس حمل گربه، خاک گربه، دستشویی گربه، قلاده گربه، ظرف آب و غذای گربه، اسباب بازی گربه و بهداشتی گربه)،

لوازم جونده (غذای جونده، خاک بستر جونده، تشویقی جونده، اسباب بازی جونده، ظروف آب و غذای جونده و بهداشتی جونده)، لوازم پرندگان (غذای پرنده، اسباب بازی پرنده، قفس پرنده، مکمل غذایی پرنده)، در خرید اینترنتی حیوانات خانگی انجام می شود.

 

مزایای خرید اینترنتی حیوانات خانگی

پرداخت آسان و ارسال کالا به روش دلخواه شما، از مزایای خرید اینترنتی حیوانات خانگی برای شما محسوب می شود.
از دیگر خرید اینترنتی حیوانات خانگی حق انتخاب از میان طیف وسیعی از محصولات و برندها، افزایش قدرت خرید تنها با چند کلیک و صرف چند ثانیه، مشتریان می توانند محصولات را ببیند، مقایسه کنند و به سبد خرید خود اضافه کنند.

بدون صرف زمان و هزینه های رفت و آمد ، جای پارک ماشین و … خرید اینترنتی حیوانات خانگی انجام خواهد شد. این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث افزایش توان خرید مشتریان گرامی می گردد.
به طور کلی در خرید اینترنتی حیوانات خانگی کلیه محصولات به دقت بررسی و مورد تایید متخصصین می باشد به همین دلیل خرید غذای توله سگ، خرید غذای سگ، خرید غذای گربه، خرید لوازم سگ، خرید لوازم گربه، خرید غذای جوندگان، و خرید غذای پرندگان برای شما مشتریان گرامی سهل و آسان می گردد.

قبل از خرید اینترنتی حیوانات خانگی به این نکات توجه کنید

-پیش از خرید یک حیوان خانگی باید شرایطتان را بررسی کنید و ببینید که بهترین حیوان خانگی برای شما چیست.
-گربه‌ها در جهان محبوب‌ترین حیوان خانگیِ آپارتمانی به شمار می‌آیند.
-سگ‌ها گرچه چندان برای زندگی در آپارتمان‌ها مناسب نیستند، اما اگر حوصله‌ و وقت نگهداری از آن‌ها را داشته باشید می‌توانید از برخی نژاد‌هایشان در آپارتمانتان نگهداری کنید.
-ماهی‌ها متفاوت‌ترین حیوان خانگی به شمار می‌آیند. آن‌ها رابطه‌ عاطفی با شما برقرار نمی‌کنند، اما تماشای شنا کردن آن‌ها فوق‌العاده آرامش‌بخش است
-همستر موجودی کوچک، کم‌دردسر، کم‌هزینه و مناسب برای نگهداری در آپارتمان به شمار می‌آید.
-پرنده‌ها فوق‌العاده باهوشند و اگر بتوانید پرنده‌ای کم سر و صدا پیدا کنید، یکی از گزینه‌های مناسب برای نگهداری در آپارتمان محسوب می‌شوند.

 

 

سایت فروش حیوانات خانگی

با افزایش شرکت های حمل و نقل یا ارسال حیوان خانگی، شما هم اکنون می توانید یک سگ یا گربه را به صورت آنلاین خریداری کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید بدون اینکه خانه را ترک کنید.

 

با این حال، این اغلب به این معنی است که حیوانات در سنین کم مسیرهای طولانی منتقل می شوند و بعضی از نژادها در معرض خطر بیشتری از شرایطی مانند گرمازدگی نسبت به دیگران هستند.

 

خطرات خرید اینترنتی حیوانات خانگی فراتر از رفاه حیوانات است. پیش از خرید از نظر فیزیکی توله سگ و والدینش را مورد بررسی قرار دهید. تا از قربانی شدن کلاهبرداری یا پایان دادن به یک حیوان بیمار جلوگیری شود.

 

اگر چه خرید حیوان خانگی به صورت اینترنتی با همان تضمین های مصرف کننده مانند “محصولات” دیگر مطابق است، ولی واقعیت مبادله یا پس دادن یک توله سگ گربه یا انواع پرنده بسیار متفاوت است.

 

خرید حیوانات خانگی در تهران

قبل از خرید اینترنتی حیوانات خانگی ابتدا تمام افراد خانواده باید از وجود این حیوان راضی باشند. در ثانی ما یک موجود زنده را به خانه می آوریم ، باید اطلاعات کافی را در این باره جمع آوری کنیم ، و از لحاظ اقتصادی و زمانی و شرایط خانواده بررسی کنیم. مسئولیت های آتی هر کسی را مشخص کنیم و آنگاه اقدام به خرید آن موجود کنید .

 

همچنین قبل از خرید اینترنتی حیوانات خانگی با خرید کتاب ، کسب اطلاعات از اینترنت، به نحوه نگهداری حیوان آشنا شوید، مهم نیست حیوان خانگی تان ماهی ارزان قیمت باشد یا یک طوطی سخنگوی نایاب، صرف جاندار بودنش کافی است، که به او رسیدگی کنیم.

در آخر این بسیار مهم است که حیوان منتخب خود را بشناسید، بدانید در روز باید چه قدر از وقت خود را برای حیوانتان بگذارید تا افسرده و عصبی نشود. بررسی کنید که اساسا این حیوان با روحیات شما سازگار است یا خیر سپس اقدام به خرید حیوان خانگی مورد نظر خود کنید.

 

دسته بندی حیوان های خانگی در خرید اینترنتی

-سگ ها

-گربه ها

-جوندگان

-پرندگان

-آبزیان

براساس این دسته بندی، اکثر پت شاپ ها، پت شاپ اینترنتی خود را نیز طراحی کرده‌اند.

برای تمامی دسته و گروه های ذکر شده از حیوانات خانگی، زیر مجموعه هایی از محصولات متفاوت مانند محصولات بهداشتی، کالاهای خواب حیوان خانگی، اسباب بازی حیوان خانگی، مکمل های دارویی و بهداشتی حیوانات و … قرار داده شده است. همچنین فروشگاه اینترنتی حیوانات خانگی، می‌تواند براساس این دسته بندی، زیر مجموعه‌ای از نام حیوانات و نژادهای متفاوت آنها را برای دسته بندی اصلی ایجاد نمایند.

 

 

چگونه می‌توانم از پت شاپ اینترنتی خرید کنم؟

برای خرید از پت شاپ اینترنتی کافی است به سایت این فروشگاه مراجعه کرده و با مشاهده‌ی محصولات مورد نظر خود و مطالعه ویژگی‌ها و قیمت آن‌ها اقدام به خرید کنید. در این سایت ها  محصولات مرتبط با سگ و گربه به تفکیک دسته‌بندی شده هستند و ضمن مشاهده‌ی محصولات می‌توانید از نظرات سایر کاربران نیز برای آگاهی بیشتر استفاده کنید. همچنین می‌توانید از مقالات و مطالب آموزشی که در بخش وبلاگ منتشر شده، بهره‌مند شوید.

 

 

خرید اینترنتی لباس سگ، گربه و سایر حیوانات خانگی

شاید شما هم تصور می کنید که  لباس پوشاندن به سگ یا سایر حیوانات خانگی، جزء موارد تزئینی و غیرضروری محسوب می شود  و حیوانات خانگی (بیشتر سگ‌ها و گربه‌ها) نیازی به لباس پوشیدن ندارند. اما درواقع خرید لباس و پوشاندن این حیوانات خانگی از چند جهت برای حیوان دارای مزیت هایی است . برای مثال در روزهایی که بارانی و برفی است، لباس‌هایی از جنس پارچه‌های ضدآب یا بادگیر بسیار مناسب  هستند.

و یا برای حیواناتی که خارش و حساسیت پوستی دارند، پوشاندن لباس های مناسب هنگام بیرون آمدن توصیه می‌شود. هنگامی که حیوان خانگی خود را به گردش و پارک می‌برید ممکن است در اثر بازیگوشی و جنب و جوش در میان درختان و غلت زدن در خاک، پوست بدن حیوان دچار ساییدگی شود‌.

اما با پوشاندن لباس مناسب، می‌توان حیوان را از این آسیب‌ها دور نگه داشت.‌ برای خرید لباس برای سگ یا دیگر حیوانات خانگی می‌توانید از طریق پت شاپ های اینترنتی  اقدام کنید .