پربازدیدترین پست‌ها

نظريه‌ای جديد در خصوص تکامل طوطی‌ها

نظريه‌ای جديد در خصوص تکامل طوطی‌ها

آخرین بروزرسانی: ۶ تیر ۱۳۹۹

در برهه ای از تاريخ در مناطق سردسيری نظير نروژ و دانمارک امری شايع بوده است. درحال حاضر طوطيها تنها در مناطق گرم و حاره ای زمين نظير استوا زندگی می کنند و کشف بقايای فسيل آنها در مناطق سردسير و نزديک به قطب زمين نکته ای شگفت انگيز محسوب می شود.

طوطی هایی که شما را جذب خود می کنند(قسمت دوم)

طوطی هایی که شما را جذب خود می کنند(قسمت دوم)

آخرین بروزرسانی: ۱۸ آبان ۱۳۹۹

انواع طوطی ها پرندگان جذاب و دوست داشتی هستند و اسم این پرنده زیبا و خارق العاده که اغلب در سرزمین‌های گرمسیر و نیمه‌گرمسیر زندگی می‌کند ما را به دوران خوش مدرسه و قصه معروف طوطی و بازرگان میبرد. در این مقاله بسیار جذاب همراه ما باشید تا با انواع بهترین طوطی ها در جهان آشنا شوید.

۵ واقعیت جالب درباره ی طوطی ها

۵ واقعیت جالب درباره ی طوطی ها

آخرین بروزرسانی: ۲۹ تیر ۱۳۹۹

برای پیدا کردن یک همسر ، یک طوطی نر در یک صفحه نمایش مهمانی ، رژه می رود ، رقص می کند یا اصطلاحات و صداهای متنوعی را از خود جلب در می آورد. پس از انتخاب زن ، این دو حتی در خارج از فصل تولید مثل ، برای زندگی در کنار هم می مانند. آنها به یکدیگر کمک می کنند تا غذا را پیدا کنند ، مراقب یکدیگر باشند

حقایقی درباره ی نگهداری از طوطی ها به عنوان حیوان خانگی

طوطی ها بسیار زیبا هستند و برای تماشا کردن می توانند سرگرم کننده و چشم نواز باشند. آنها باهوش هستند ، می توانند ترفندهایی را بیاموزند . اینها تنها برخی از دلایلی است که طوطی ها به سومین حیوان خانگی محبوب در آمریکا تبدیل شده اند.

با این نکته‌ها در مورد زینک، طوطی و پرندگان خانگی خود را نجات دهید

مطمئناً طوطی ها تحت تاثیر روی محیط زیست قرار می گیرند. طوطی ها معمولاً در قفس های دارای سیم قرار می گیرند. بیشتر پرندگانی که در خارج یا در موقعیتهای دارای هوای ازاد قرار گرفته اند در قفس های سیم فولادی گالوانیزه هستند. اخیراً پوشش پودری به روشی بسیار محبوب برای ساختن قفسهای فولادی تبدیل شده است. موفقیت باور نکردنی طوطی به عنوان یک حیوان خانگی باعث شده است که بسیاری از تولیدکنندگان قفس ، قفس هایی با پوشش پودری جذاب را در محدوده قیمت متوسط ​​تولید کنند. اما طوطی ها دارای خصلت جویدن هستند و بسیاری قفس های آنها را هم چیز دیگری برای جویدن می دانند.

معایب نگهداری از یک طوطی به عنوان حیوان خانگی

معایب نگهداری از یک طوطی به عنوان حیوان خانگی

آخرین بروزرسانی: ۲ شهریور ۱۳۹۹

در طبیعت ، آنها هر روز با تمایل زیادی پرواز می کنند و به دنبال غذا و تهیه علوفه هستند. ما صاحبان کار باید واقعاً سخت کار کنیم تا آنها را خوشحال و سالم نگه داریم ، زیرا حقیقت غم انگیز این است که یک طوطی بی حوصله معمولاً ناامیدی خود را به سمت داخل می چرخاند. شايد اين مسئله را جور خاصی بروز دهند مثلا با جیغ زدن. مطمئناً این مورد برای مالکان چیز خوبی نیست ، و برای یک طوطی اسیر ، دلهره آور است.

اشنائی با جلیقه پرواز طوطی سانان

اشنائی با جلیقه پرواز طوطی سانان

آخرین بروزرسانی: ۶ تیر ۱۳۹۹

یا بالکن است.وبرای آموزش اوبیرون از منزل که بعد از هر پرواز بسوی شما برگردد که احتمالا بعد از چندبار استفاده پرنده خودش بدون جلیقه بسوی شما برمیگردد.

ایا طوطی ها حیوانات خانگی خوبی هستند؟

ایا طوطی ها حیوانات خانگی خوبی هستند؟

آخرین بروزرسانی: ۹ شهریور ۱۳۹۹

زیبایی ، هوشمندی و توانایی پیوند آنها با انسان بی نظیر است است! با این حال ، هر زمان که می شنویم کسی علاقه ای به داشتن طوطی به عنوان حیوان خانگی دارد ، می لرزیم ، زیرا می دانیم با توجه به همه چیز در مراقبت از طوطی ها ، آنها قطعاً حیوان خانگی نیستند.

هفت طوطی

هفت طوطی

هفت طوطی ارائه کننده خدمات و محصولات نگهداری و پرورش طوطی‌سان‌ها در تهران و شهرستانها است. قفس، خوراکی، اسباب بازی‌ها، دارو و سایر لوازم مورد نیاز خود را از ما بخواهید.

درخواست خرید داری؟

به منظور اطلاع از قیمت‌ها، ثبت سفارش خرید و مشاوره به لینک زیر مراجعه نمایید یا با شماره ۰۹۱۲۷۹۵۲۲۹۵ تماس بگیرید.


نوازش سر و جوراندن کاکل طوطی های کاکادو

نوازش سر و جوراندن کاکل طوطی های کاکادو

آخرین بروزرسانی: ۶ تیر ۱۳۹۹

شاید به یک نکته خیلی ظریف دقت نکرده باشید اینکه چطور متوجه شویم طوطی از نوازش رضایت دارد یا هنوز به جوراندن و نوازش احتیاج دارد؟این خیلی مهم است البته می دانم که طوطی هرگز از نوازش خسته نمی شوند و شما هزار تا کار و گرفتاری دارید

نکاتی که باید قبل از خرید طوطی (حیوان خانگی) در نظر گرفت

گهداری از هرگونه حیوان خانگی مسئولیت پذیری سنگینی را به همراه دارد اما طوطی ها یکی از حساس ترین موارد در این زمینه هستند.عمر طولانی آنها همراه با هوش سرشار شان به این معنی است که آنها نیاز به مراقبت خاص و تخصصی در یک بازه زمانی طولانی مدت دارند

راهنمایی هایی برای اولین پرنده به عنوان حیوان خانگی

در ابتدا ، شما می خواهید قبل از اینکه به خانه بیاید ، همه چیز را برای عضو جدید خانه خود فراهم کنید. اطمینان حاصل کنید که قفس را با جعبه و لوازم جانبی خریداری کرده اید و کاملا آماده استفاده می باشد. شما می توانید یک سالن بازی نیز داشته باشید ، اگرچه این موارد ضروری نیستند. هر چند نمی توان گفت که در ...