سگ

Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

1

بهترین نژاد سگ ایرانی کدام است؟

من دنبال این هستم یک سگ با نژاد ایرانی بخرم. بهترین نژاد سگ ایرانی کدام است؟

سوال خود را اینجا مطرح کنید
آواتار
انصراف
1 پاسخ
1
بهترین پاسخ

بهترین نژاد سگ ایرانی ممکن است بستگی به سلیقه و نیاز شما داشته باشد. اما بر اساس جستجوی من در وب، برخی از نژادهای سگ ایرانی که محبوب و معروف هستند عبارتند از:

• سگ سرابی یا ماستیف ایرانی که یک سگ شکاری و نگهبان قوی، هوشیار، شجاع و مهربان است. این سگ جثه بزرگ، عضلانی و تراشیده دارد و رنگهای مختلفی مانند زرد، قرمز، سیاه و کرم دارد. زادگاه این سگ، منطقه سراب در آذربایجان است و در سالهای اخیر ثبت جهانی شده است.

• سگ تازی یا سالوکی که یک سگ دونده، چابک، تیزپای و زیبا است. این سگ پوست لخت یا موکم دارد و رنگهای مختلفی مانند قهوهای، خاکستری، سفید و مشکی دارد. این سگ یک نژاد قدیمی است که در منطقه خاورمیانه پرورش یافته است و برای شکار شترمرغ، آهو، خرسفسان و گوسفند استفاده میشود.

• سگ قفقازی شاهسون که یک سگ نگهبان، محافظ و همدم است. این سگ جثه بزرگ، قوی و غولپیکر دارد و رنگهای مختلفی مانند قهوهای، خاکستری، سفید و مشکلات دارد. این سگ به راحتی با هر آب و هوایی وفق پیدا میکند و با صاحبش و خانوادهاش رابطه خوب و محبتآمیز دارد.

• سگ سنگسر یا مازندرانی که یک سگ شکارچی، کوهپیما و نگهبان است. این سگ جثه بلند، عضلانی و پُرمو دارد و رنگهای مختلف مانند قرمز، قهوهای، خاکستری و مشکلات دارد. این سگ در منطقۀ البرز شمال شرق ایران پیدایش کرده است و برای شکار گورخر، پلنگ، خرس و گرگ استفادۀ ميشود

آواتار
انصراف