سگ

Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

1

بهترین نژاد سگ ایرانی کدام است؟

من دنبال این هستم یک سگ با نژاد ایرانی بخرم. بهترین نژاد سگ ایرانی کدام است؟

سوال خود را اینجا مطرح کنید
آواتار
رها کردن
1 پاسخ
1
Best Answer

بهترین نژاد سگ ایرانی ممکن است بستگی به سلیقه و نیاز شما داشته باشد. اما بر اساس جستجوی من در وب، برخی از نژادهای سگ ایرانی که محبوب و معروف هستند عبارتند از:

• سگ سرابی یا ماستیف ایرانی که یک سگ شکاری و نگهبان قوی، هوشیار، شجاع و مهربان است. این سگ جثه بزرگ، عضلانی و تراشیده دارد و رنگهای مختلفی مانند زرد، قرمز، سیاه و کرم دارد. زادگاه این سگ، منطقه سراب در آذربایجان است و در سالهای اخیر ثبت جهانی شده است.

• سگ تازی یا سالوکی که یک سگ دونده، چابک، تیزپای و زیبا است. این سگ پوست لخت یا موکم دارد و رنگهای مختلفی مانند قهوهای، خاکستری، سفید و مشکی دارد. این سگ یک نژاد قدیمی است که در منطقه خاورمیانه پرورش یافته است و برای شکار شترمرغ، آهو، خرسفسان و گوسفند استفاده میشود.

• سگ قفقازی شاهسون که یک سگ نگهبان، محافظ و همدم است. این سگ جثه بزرگ، قوی و غولپیکر دارد و رنگهای مختلفی مانند قهوهای، خاکستری، سفید و مشکلات دارد. این سگ به راحتی با هر آب و هوایی وفق پیدا میکند و با صاحبش و خانوادهاش رابطه خوب و محبتآمیز دارد.

• سگ سنگسر یا مازندرانی که یک سگ شکارچی، کوهپیما و نگهبان است. این سگ جثه بلند، عضلانی و پُرمو دارد و رنگهای مختلف مانند قرمز، قهوهای، خاکستری و مشکلات دارد. این سگ در منطقۀ البرز شمال شرق ایران پیدایش کرده است و برای شکار گورخر، پلنگ، خرس و گرگ استفادۀ ميشود

آواتار
رها کردن