خرید گربه مانچکین : این گربه به طبیعت شیرین ، آرام و مهربان مشهوراست، خلق و خوی آنها بازیگوشی و تفریح است. آنها گربه فعال و باهوشی و مردمی هستند که بسیار مناسب برای نگهداری در محیط خانه می باشند

در خرید گربه مانچکین به این نکته توجه کنید که به دلیل اصلاح نژادی که در آن رخ داده موجب کوتاه شدن پاهای این نژاد گشته است  به طور که باعث غیر طبیعی بودن آنهاشده است. پاهای عقبی کمی بلند تر از پاهای جلو می باشد که منجر به تغییر درساختار عادی این نژاده شده به صورتی که موجب بالا رفتن مقداری از پشت بدن گربه شده. پوشش این نژاد دارای طرح و نقشهای ترکیبی،متفاوتی می باشد که به صورت مو بلند و مو کوتاه موجود است.

خرید گربه مانچکین

خصوصیات ظاهری و خرید گربه مانچکین

در خرید گربه مانچکین این را در نظر بگیرید که این  گربه‌ها با جثه کوچک تا متوسط هستند و وزن متعادل برای آن‌ها بین ۵ تا ۹ پوند می‌باشد و پاهای کوتاه، کله‌ای گرد با چشمان درشت از مشخصه‌های مانچکین‌ها محسوب می شود . آن‌ها با داشتن موهای کوتاه و بلند و پاهایی کوتاه و کپل نماینده‌ای از سایر گربه‌ها هستند و می‌توان مانچکین‌ها را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف مشاهده کرد.

نگهداری و خرید گربه مانچکین

قبل از خرید گربه مانچکین در مورد نگهداری این گربه ها تحقیق کنید گربه‌ مانچکین برای این که احساس راحتی داشته باشند به یک جای خواب یا تخت نیاز دارند تا روی آن ولو شده و لم دهند. از گرم بودن خانه‌تان اطمینان حاصل کنید. می‌توانید از فروشگاه‌های لوازم حیوانات خانگی برای گربه‌تان تخت بخرید و با استفاده از پتو آن را گرم و نرم کنید همچنین در صورت نبود امکانات می‌توانید وسایلی مانند یک جعبه کفش قدیمی را به تبدیل به یک تخت برای او کنید. در صورتی که بیش از یک گربه دارید می‌بایست به تعداد آن‌ها برای‌شان تخت فراهم کنید.

در حالت کلی اغلب گربه‌ها تمایل به زندگی در فضای داخل خانه دارند و این نوع گربه‌ها عمر بیشتری می‌کنند. گربه‌های مانچکین به دلیل ساختار بدنی‌شان برای محیط بیرون از خانه مناسب نیستند و می‌توانند به راحتی طعمه شکارچیان شوند. آن‌ها برای هر خانواده‌ای که در آن مورد توجه و محبت و مراقبت قرار گرفته شوند مناسب هستند.

برای محافظت از گربه‌تان در برابر تصادف با ماشین‌ها، ابتلا به بیماری‌های واگیردار توسط گربه‌های دیگر و خطر حمله حیوانات وحشی از او در محیط خانه نگهداری می کنند. مانچکین‌ها با رعایت استاندارد‌های ذکر شده می‌توانند ۱۳ سال یا حتی بیشتر زنده بماند.

اگر او خیلی دوست دارد بیرون برود، شما می‌توانید تحت شرایطی که او را زیر نظر گرفته‌اید این اجازه را به گربه بدهید و همچنین می‌توانید با خریدن قلاده او را برای پیاده‌روی به بیرون ببرید.

خریدگربه مانچکین

در خرید گربه مانچکین این نکات را بدانید

-گربه مانچکین قدی کوتاه دارد و بسیار شیرین و تو دل برو است .

– این گربه با جثه ای متوسط  به جز قد کوتاه , پاهای کپل و قوی  دارد.

– مانچکین ها نژادی بسیار بحث برانگیز هستند , با اینکه انجمن بین المللی گربه ها این نژاد را در سال ۱۹۹۵ به رسمیت شناخت اما تا به امروز آنها توسط انجمن های دیگر به دلیل غیر اخلاقی بودن تشویق به پرورش نژادی با نقص های فیزیکی به رسمیت شناخنه نشده اند و به همین دلیل گربه های مانچکین هنوز توسط انجمن دوست داران گربه ها و انجمن آمریکایی طرفداران گربه ها رسما پذیرفته نشده اند .

– متخصصین برای اثبات سالم بودن این نژاد اظهار داشته اند که آن ها به جز پاهای کپل و کوتاه شان که ( به علت جهش ژنتیکی و ژن های غالب اتوزوم که مسبب به وجود آمدن استخوان های کوتاه در پاهای این گربه شده است ) هیچ گونه فرقی با گربه های خانگی  دیگر ندارند

خرید گربه مانچکین ، هدف افرادی است که می خواهند یک حیوان خانگی ملوس و بامزه با خود به خانه ببرند. اما باید به یک نکته توجه کنید و آن قیمت بچه گربه است؛ اینکه بتوانید خریدی عالی داشته باشید و بتوانید برای خرید گربه مانچکین به بهترین و مطعن ترین پت شاپ موجود مراجعه کنید. اما شاید بهترین باشد قبل از اقدام به خرید گربه مانچکین اطلاعاتی در مورد خصوصیات رفتاری و ویژگی هایش به دست آورید که پت‌شاپ هفت طوطی این اطلاعات را در اختیار شما می گذارد.