فروش بچه گربه تازه متولد شده: نوزاد گربه، یه موجود کوچک و بسیار آسیب پذیره که ۴ تا دغدغه اصلی داره:

  • شیر خوردن

  • خوابیدن

  • دستشویی کردن

  • گرم ماندن

این کارها با کمک گربه مادر انجام میشن.مادر به اون شیر میده، با لیسیدنش کمک میکنه ادرار و مدفوع دفع کنه و با نزدیک موندن بهش گرم نگهش میداره.

قیمت گربه پرشین عروسکی

نگهداری وفروش بچه گربه تازه متولد شده

نگهداری و فروش بچه گربه تازه متولد شده شاید اولش سخت و طاقت فرسا باشه، ولی وقتی مراحل اولیه زندگی رو پشت سر گذاشتن و به گربه بالغ تبدیل شدن، نتیجه زحماتتون رو میبینین. رابطه ای که بین شما و گربه ای که از چند روزگی بزرگش کردین، به یه رابطه دوستی عمیق و جدانشدنی تبدیل میشه که هردو ازش لذت خواهید برد.

فروش بچه گربه تازه متولد شده  ونگهداری از انها که یکی از شیرین ترین موجودات این دنیا هستند. دقیقا به خاطر همین ظرافت نیاز به مراقبت بیشتری دارند. بچه گربه ها بهتر از تا دو ماهگی فقط از شیر مادر یا شیر خشک مخصوص گربه استفاده نمایند. شیر گاو یا سایر شیر های پاستوریزه اصلا برای گربه مناسب نیست.

اسباب بازی نیز برای گربه ها بسیار جذاب است . بچه گربه ها وقتی خواب نیستند فقط بازی میکنند. به همین علت داشتن اسباب بازی که مناسب سن او باشد می تواند در تقویت حس شکار و پویایی او بسیار مفید باشد. جهت مشاهده اسباب بازی گربه اینجا کلیک کنید.

باید دقت داشته باشید اگر میخواهید گربه سال های میانسالی و پیری خود را دور از بیماری های رایج گربه به سر ببرند باید از همان ماه های اول به تغذیه آن اهمیت دهید. غذای خشک بچـه گربه هم به دلیل داشتن پروتین زیاد بسیار ضروری و مفید است. ضمنا میتوانید از مکمل های تغذیه ای نیز استفاده نمایید.

خرید وفروش بچه گربه تازه متولد شده و کیفیت غذا

درفروش بچه گربه تازه متولد شده به غذا ان بسیار دقت کنید زیرا  تغذیه بچه گربه به خرید یک بسته غذای گربه از نزدیکترین پت شاپ محل‌تان ختم نمی‌شود. بچه گربه‌ی در حال رشد.به سه برابر کالری و مواد مغذی بیشتری نسبت به گربه بالغ احتیاج دارد. به همین دلیل نیاز است تا غذای مناسب بچه گربه و با کیفیت تهیه کنید. یک غذای مخصوص بچه گربه بت برند معروف آسان‌ترین راه برای اطمینان از تغذیه مناسب بچه گربه‌تان بدون نیاز به مکمل‌هاست.

فروش بچه گربه تازه متولد شده

برای حفظ اشتیاق غذایی بچه گربه‌تان، نیاز است تا روتین غذایی روزانه و ثابتی داشته باشید. بهترین راه برای اطمینان از اینکه غذای بچه گربه‌تان کم یا بیش از اندازه نیست، مشورت با دامپزشکتان درباره‌ی مقدار و دفعات تغذیه است. در بازه زمانی ۳ تا ۶ ماهگی بیشتر دامپزشکان توصیه می‌کنند تا سه مرتبه در روز به آنها غذا داده شود. زمانیکه شش ماهه شدند شما می‌توانید تعداد دفعات را به دوبار در روز کاهش دهید. تا زمانیکه گربه بزرگسال شود از غذای مخصوص بچه گربه استفاده کنید معمولا این زمان بین ۹ تا ۱۲ ماه است. فراموش نکنید که کاسه آب او همیشه باید تازه و پر باشد. اما شیر همیشه در دسترس نباشد. شیر از نظر مواد مغذی کافی نیست و می‌تواند موجب اسهال در آن‌ها شود. درباره بهترین راه آموزش استفاده از جعبه ی خاک به گربه‌تان مطالعه کنید

اگر می خواهید خرید بچه گربه ارزان و یا خرید و فروش بچه گربه تازه متولد شده را با قیمت مناسب انجام دهید بهتر است به یک پت شاپ باسابقه مراجعه کنید.  اگر برای داشتن یک حیوان خانگی، به دنبال خرید و فروش گربه پرشین هستید، بهتر است یک پت شاپ خوب و مطعن پیدا کنید. فروش گربه پرشین ممکن است توسط پت شاپ های بسیاری انجام شود اما مراجعه به یک پت شاپ مطعن برای فروش گربه پرشین و گربه پرشین عروسکی امری ضروری است. در ادامه بیشتر با خصوصیات گربه پرشین اشنا می شویم تا بتوانید به بهترین نحو برای فروش گربه پرشین اقدام کنید.