قیمت سگ ژرمن شپرد به عوامل گوناگونی مانند نوع سگ بستگی دارد ژرمن شپردها رو می‌تونیم به دو نوع ژرمن کار و شولاین تقسیم کنیم. همچنین اخیرا ژرمن کینگ هم به این دسته بندی اضافه شده. سگ‌های ژرمن شپرد تا چند سال پیش به رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای بودن اما امروزه در این نژاد رنگ سفید هم وجود داره که می تواند بر قیمت سگ ژرمن شپرد تاثیر گذار باشد.

سگ ژرمن شپرد چشم‌های خیلی تیزبینی دارن که در شب و تاریکی دید خوبی دارن. ژرمن شپردها حرکات اجسام را به خوبی تشخیص می‌دن!

سگ‌های ژرمن شپرد نر و ماده هر دو بین ۳۰ و ۴۰ کیلوگرم وزن دارن و از این لحاظ بین اون‌ها تفاوتی وجود نداره. همچنین ارتفاع نرها بین ۶۰ تا ۶۵ سانتیمتره درحالی که ژرمن شپردهای ماده حدودا ۵ تا ۱۰ سانتیمتر از اون‌ها کوتاه‌ترن. ماده‌ها معمولا بین ۵۵ تا ۶۰ سانتیمتر ارتفاع دارن.

خرید و فروش سگ ژرمن شپرد ارزان

مهم‌ترین نکاتی درباره سگ ژرمن شپرداثردارد

• اگر فردی هستید که بخاطر مشغله کاری یا سبک زندگی معمولا مدت زیادی بیرون از خانه هستید، ژرمن شپرد انتخاب مناسبی برای شما نیست. زیرا تنهایی بیش از حد، سگ ژرمن شما را عصبانی و افسرده می‌کند.
• ژرمن شپرد سگ فعال و باهوشی است. بهتر است سرش را گرم آموزش، بازی و کارکردن کنید. ورزش‌های بدنی و روانی روزانه جزو اساسی‌ترین نیازهای این نژاد از سگ می‌باشند.

• ژرمن شپرد معمولا نسبت به غریبه‌ها بامحبت نیست! برای آنکه سگ شما اجتماعی شود و با غریبه‌ها بهتر کنار بیاید، لازم است از تولگی او را آموزش دهید و اجازه دهید حضور در کنار آدم‌ها و مکان‌های مختلف را تجربه کند.

• سگ نژاد ژرمن شپرد ریزش موی بسیار زیادی دارد. بطوری که به «ژرمن موریز» معروف شده است! بنابر این ضروری است که هفته‌ای چند بار موهای بدنش را شانه بزنید

.
• ژرمن شپردها به نگهبانی معروف هستند و دراین کار فوق‌العاده‌اند. اما قرار نیست همیشه به چشم یک سگ نگهبان به او نگاه کنید؛ زیرا در این صورت ممکن است پرخاشگر و خشن بار بیاید. سگ های ژرمن دوست دارند همراه با خانواده به تفریح بروند و دشت وسیعی در اختیار داشته باشند تا بتوانند آزادانه انرژی فراوان خود را در آن خالی کنند.

• اگر به سلامت و اصالت این نژاد اهمیت قائل هستید، در خریدتان کاملا دقت کنید و به سراغ فروشنگان و پرورش‌دهندگان مطمئنی بروید. همچنین آزمایش‌ها و تست‌های سلامت، سابقه واکسیناسیون و پرونده پزشکی او را نیز با دقت بررسی کنید.

ویژگی‌های ذاتی وقیمت سگ ژرمن شپرد

این سگ‌ها بسیار باهوش و نترس هستن. برای آموختن و یادگیری اشتیاق زیادی دارن و شهرتشون در وفاداری و شجاعت هست.همین موضوع بر قیمت سگ ژرمن شپرد تاثیر دارد.

همیشه در نزدیک خانواده می‌مانند و از غریبه‌ها دوری می‌کنن؛ اما یکی از مهم‌ترین خصوصیاتشون اجتماع‌دوستی هست، بنابراین نباید مدت زیادی تنهاشون بذارین.

از اون جایی که بویایی نژاد ژرمن شپرد خیلی قویه و همچنین نگهبانی یکی از ویژگی‌های اصلی این سگ است باید این سگ‌ها رو از همون سنین پایین برای کارهای مهم مثل امداد و کمک به پلیس آموزش داد. که همین امر برقیمت سگ ژرمن شپرد تاثیر دارد.

سگ ژرمن شپرد با کودکان خیلی مهرباه. به خوبی ازشون مراقبت می‌کنه و همچنین گزینه مناسبی برای بازی با اوناست. این سگ خیلی کم پارس می‌کنه. تنها زمانی که احساس خطر کنه یا به دلایل دیگه‌ای لازم باشه صدای پارس ژرمن رو می‌شنوید.

شرایط نگهداری سگ ژرمن شپرد

سگ ژرمن شپرد باید هر روز فعالیت بدنی داشته باشه. بنابراین اگر تو آپارتمان نگهش می‌دارین این نکته را از یاد نبرید! این سگ عاشق فعالیت بدنی، جست و خیز و مبارزه‌ست. میشه گفت خونه‌ای با یک حیاط بزرگ بهترین مکان برای زندگی این سگه. ۵ تا ۶ کیلومتر پیاده‌روی در روز می‌تونه بهترین ورزش برای این سگ‌ها باشه اما با این حال این پیاده‌روی نیاز ژرمن شپرد رو به جنب و جوش، دویدن و بازی کردن از بین نمی بره. پس بهتره حتما نسبت به رفتار شناسی و نگهداری سگ‌تون اهمیت بدین…

خرید و فروش سگ ژرمن شپرد ارزان

سگ ژرمن شپرد یکی دیگر از انواع نژادهای سگ های گارد و نگهبان است. سگ ژرمن شپرد به دلیل ویژگی های رفتاری و ظاهری که دارد در زمره سگ های نگهبان و گارد قرار می گیرد. اگر شما هم می خواهید در میان انواع سگ های گارد و نگهبان، یک  سگ ژرمن شپرد با قیمت ارزان خرید.

قیمت سگ ژرمن شپرد | سگ ژرمن ارزان قیمت

شاید بد نباشد که با ویژگی های سگ ژرمن شپرد بیشتر آشنا شوید تا بتوانید انتخاب بهترین داشته باشید.

ژرمن شپرد یا سگ چوپان آلمانی (به آلمانی :  Deutscher Schäferhund) از انواع سگ های گارد و نگهبان است. ژرمن شپردها سگ هایی باهوش و شجاع هستند. سگ ژرمن شپرد به دلیل خصوصیات رفتاری که دارد اغلب به عنوان سگ های گارد و نگهبان استفاده می شود. همچنین از سگ های ژرمن شپرد برای نگهبانی، راهنمای نابینایان، همراه خانواده، و جستجو و نجات نیز استفاده می شود. قد یک ژرمن شپرد نر بین ۶۰ تا ۶۵ سانتی متر و ماده بین ۵۵ تا ۶۰ سانتی متر است. سگ ژرمن شپرد معمولا بین ۹ تا ۱۳ سال عمر می کند.

بد نیست بدانید که اگر سگ ژرمن شپرد را مرتب به بیرون از خانه ببرید می توانید آن ها را در منزل و آپارتمان هم نگهداری کنید.

خرید و فروش سگ ژرمن شپرد ارزانخرید و فروش سگ ژرمن شپرد ارزان

قیمت زرمن شپرد