خرید سگ آپارتمانی ارزان نژاد سگ از جمله مهم‌ترین فاکتورها است چرا که سروصدای زیاد برخی از سگ‌ها ممکن است مخل آسایش همسایگان شود.سگ‌هایی با سایز

کوچک، معمولا برای نگهداری در آپارتمان مناسب می‌باشند.

خرید سگ آپارتمانی ارزان

نژاد سگ برای خرید سگ آپارتمانی ارزان

فروش سگ آپارتمانی در تهران با نژاد‌های بدلینگتون، تریر، مالتیز، کاوالیر، شی‌هواهوا، شیتز و و پامرانیان؛به‌ دلیل سازگاری آنان با شرایط زندگی در آپارتمان رواج گسترده‌ای یافته است.

نژاد سگ اصلی ترین عامل جهت قیمت گذاری سگ میباشد. سگی که از اصالت کافی برخوردار است و از پدر و مادر اصیل زاده شده باشند، قیمت های بالاتری نسبت به سگ های که نژاد میکس و یا چند نژاده هستند دارند. حتما از کسی که سگ را خریداری میکنید، عکسی از پدر و مادر سگ را بخواهید تا متوجه شوید همان نژاد است یا خیر. زیرا اکثر نژاد های کوچک را نمیتوان تشخیص داد که وقتی بزرگ میشوند به چه شکل در می آیند.

جثه سگ برای خرید سگ آپارتمانی ارزان

“خرید سگ فنجانی” ، ” خرید سگ جیبی” یا ” خرید و فروش سگ جیبی” لطفا گول این تبلیغات دروغ را نخورید. هیچ سگ بسیار کوچکی وجود ندارد که به همان اندازه بماند. یا این سگ ها بسیار نوزاد هستند که در یک فنجان جا میشود و بعد از چندین هفته بزرگ میشوند و یا این سگ ها نارس به دنیا آمده اند. از این رو پرورش‌دهندگان جهت فروش سگ دست به هر کاری می‌زنند و قیمت سگ را بسیار بالا به شما بگویند. سگ‌ های فنجانی ممکن است نتیجه جفت گیری عمدی تحت نظارت انسان‌ها یا غیرعمدی باشند. باید بدانید در این موارد صاحبان این سگ‌ های مینیاتوری فریب خورده‌اند چرا که هیچ تضمینی وجود ندارد که این سگ رشد نکند و به اندازه‌ی معمول برای نژادش نرسد.

خرید سگ آپارتمانی ارزان

سن سگ وخرید سگ آپارتمانی ارزان

از آنجا که توله های سگ به شدت بازیگوش هستند و دارای انگیزه فراوان جهت یادگیری میباشند. طبیعتا قیمتشان به نسبت سگ هایی که سن بالایی دارند بیشتر است. سگی را خریداری نمایید که میانگین سن آن از زمان نوزادی تا ۳ ماهگی است. زیرا در این مدت تعلیم سگ بسیار آسان تر از زمان های دیگر است.

خرید سگ آپارتمانی ارزان

آیا گواهی سلامت سگ در خرید و فروش سگ تاثیر دارد؟

سلامت سگ ازعوامل موثر در قیمت توله سگ میباشد. خرید و فروش سگ که واکسینه شده باشد یا عقیم شده باشد و دچار بیماری نشده باشد به نسبت قیمت بیشتری نسبت به سگی است که موارد فوق را نداشته باشد. خرید سگ را حتما از دامپزشکی ها و یا افرادی که چندین سال در این زمینه فعالیت دارند انجام دهید.