خرید سگ نگهبان ارزان : سگ ها به طور ذاتی شکارچی هستند و می توانند به عنوان نگهبان هم مورد استفاده قرار بگیرند.سگ های نگهبان از همان ابتدای تولد خود تحت تعلیم قرار میگیرند تا مهارتهای مورد نیاز برای نگهبانی را کسب کنند. اگر قصدخرید سگ نگهبان ارزان قیمت را دارید به بزرگ ترین و بهترین مرکز فروش نژاد های سگ نگهبان مراجعه کنید.

در خرید سگ نگهبان ارزان به این نکات توجه کنید

برای خرید خرید سگ نگهبان ارزان ابتدا باید در مورد خصوصیات نژادی سگ ها مطالعه کافی داشته باشید و از دامپزشکان مجرب در زمینه حیوانات  مشاوره بگیرید تا بهترین نژاد را متناسب با نیاز خود تهیه نمایید.
برای خرید سگ نگهبان ارزان از مکانی خرید نمایید که اصول بهداشتی در آن جا کاملا رعایت شده باشد و واقعا زیر نظر دامپزشک باشد و تمامی دامپزشکان دارای کارت شناسایی و مهر مربوطه می‌باشند.

هیچگاه به شناسنامه بهداشتی ارایه شده از سگ فروشی‌ها اکتفا نکنید زیرا در قریب به اتفاق این مراکز به دلیل صرفه جویی در هزینه‌ها واکسیناسیون و درمان ضد انگلی انجام نمی‌گردد و لذا هر وقت سگی خریدید واکسیناسیون کامل و درمان ضد انگل حیوان را حتما انجام دهید و سهل انگاری ننمایید.

حتما اطلاعاتی را در مورد تعیین سن سگ کسب نمایید تا سگ‌های پیر را به جای سگ جوان یا سگ بالغ با جثه کوچک را به جای توله به شما ندهند.

سگ‌ها معمولا تا یک سالگی از نظر جسمی و جنسی بالغ می‌شوند و ادعای اینکه سگ پس از این سن باز هم رشد می‌نماید کاملا اشتباه است و برخی برای فروش سگ‌های کوچک جثه خود با سن بالا این ادعا را می‌نمایند که مثلا سگ تا ۲ سالگی یا بیشتر رشد می‌کند.

اگر نژاد خاصی را انتخاب کردید باید اطلاعات کافی راجع به استانداردهای نژادی آن نژاد را داشته باشید تا سگ ناخالص را به جای سگ اصیل به شما نفروشند مثلا وجود لکه سفید رنگ در سگ‌هایی مانند ژرمن شپرد و دوبرمن یا روت‌وایلر دلیل بر ناخالصی حیوان است.

ویژگی‌های که در خرید سگ نگهبان ارزان

به‌طورکلی سگ نگهبان دارای ویژگی‌ها و خصوصیاتی است که موجب می‌شود این نژاد از سگ‌ها دارای تفاوت‌هایی با سایر نژادها باشند. خلق‌وخو، قدرت بدنی، میزان وفاداری، شجاعت و مقاومت سگ نگهبان از خصوصیات بارز این نژاد می‌باشد. مربی‌های سگ چند نمونه از نژادهای سگ‌ها را مناسب برای سگ نگهبان می‌دانند.

سگ نگهبان دوبرمن پینچر بهترین سگ نگهبان باغ

سگ نگهبان دوبرمن برای کسانی که دنبال یک سگ نگهبان باغ خوب و حرفه ای میگردن انتخاب مناسبی است سگ دوبرمن پینچر بسیار سریع است و می تواند در مدت زمان خیلی کم خودش رو به متجاوز برساند سگ  دوبرمن در مکان پنجم باهوش ترین نژادهای سگ جهان قرار دارد.

ویژگی های سگ نگهبان دوبرمن

در هنگام خرید این نوع  سگ نگهبان این را بدانید که این سگ  شجاع هوشیار وفادار باهوش و قوی است

سگ نگهبان ژرمن شپرد ، محبوب ترین  نژاد سگ نگهبان

این نژاد سگ باهوش، وفادار و بسیار با انگیزه و پر انرژی هست.  سگ ژرمن شپرد به دلیل یادگیری فوق العاده سریع و غریزه قوی اش برای محافظت و مراقبت از صاحبش و افراد خانواده یک سگ نگهبان بسیار عالی است.این ویژگی ها باعث شده سگ ژرمن جزو  محبوب ترین نژاد های سگ در ایران و جهان باشد.با تربیت سگ ژرمن شپرد نگهبان از تولگی و به شیوه درست، این نژاد یه سگ نگهبان بسیار عالی و قابل اعتماد می باشد سگ نگهبان ژرمن شپرد شجاع،اعتماد به نفس بالا،باهوش بالا،سریع در یادگیری ،واکنش دهی سریع موقع خطر است.

سگ سرابی نگهبان

سگ سرابی یا همون پرشین  به دلیل جثه بزرگ و قوی بودنش و غریزه قوی این سگ برای نگهبانی شاید بهترین سگ نگهبان ایرانی به حساب بیاد. این سگ با وزن حدود ۷۰ تا ۹۰ کیلوگرم و ظاهر ترسناکش جسورترین دزدها و متجاوزان رو هم تحت تاثیر قرار میددهد. سگ سرابی نگهبان دارای تحمل بالا برای شرایط سخت ،آرواره قوی و بدن عضلانی ،وفادار ،نیرومند و قوی ،غریزه نگهبانی قوی است.

خرید سگ نگهبان ارزان

عده ای هستند که بنا به دلایل مختلف به دنبال سگ های نگهبان می گردند و می خواهند برای خرید سگ نگهبان ارزان بهترین پت شاپ را پیدا کنند. اما همیشه خرید سگ نگهبان ارزان با چالش هایی همراه بوده است؛ شما باید قبل از هر گونه اقدام برای خرید سگ نگهبان ارزان  با انواع سگ های نگهبان و خصوصیات هر یک آشنا شوید تا با توجه به شرایط و محیطی که دارید بهترین خرید سگ نگهبان ارزان را انجام دهید.